Försökte vara duktig

  • Har matteprov imorgon. Oops, har jag pluggat nått? Nej. Kommer jag klara provet? Förmodligen inte, ligger tre veckor bak i matteplaneringen, mkt lyckat :D
  • Har argumenterande uppsats i svenska att lämna in på tisdag. Nyss skrivit argument och motargument. Kanske borde börja skriva på den också?
  • Historia uppgift, ska vara inlämnad på fredag. Har jag börjat? Neeej..
  • NK-prov på torsdag, har jag ens kommit ihåg det? Nej. Börjar nog plugga onsdag kväll as usual!
  • Rytmikuppgift på idrotten, har vi ens valt låt som vi skulle? Nej..
  • Spanska prov typ vecka 43 - skönt!! Jag behöver inte börja plugga förrän om en och en halv vecka haha!

Så ser det ut i skolan för mig innan lovet. Det där är nog allt jag kan komma på. Blir förmodligen omprov i matten också för jag kommer inte klara provet imorrn. Har ångest över att jag inte har några planer för helgen (typ). I alla fall att jag bara blir hemma. Jag avundas mina hundar som bara ligger och tar det lugnt just nu, tänka sig om man inte ens visste vad "problem", "stress" och "ångest" betydde.
 


Hantera stressiga situationer som en hund skulle göra;
om du inte kan äta eller leka med det, bara pissa på det och gå din väg


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0