Grus i ögonen

Jag är dödstrött. Jag har snott lillebrors dator, han är inte hemma just nu. Jag har haft min dator hos mamma hela veckan, inte orkat ta hit den.. Snart ska jag dra mig till kojs, är dödligt trött kan jag säga. Kvällen kan sammanfattas med Freaky Friday på teve (inga jävla bra filmer ikväll?), trocadero, lite vin, marabou, chips, pappa och hans tjej. Trevligt faktiskt!

Och det har redan gått typ fyra skolveckor och helgerna sedan dess bara flyger iväg. Varje morgon är verkligen en kamp mot tiden!! Men nu vill jag ha lov tack.
Mina föräldrar är skyldig mig 1450 kr och på måndag får jag studiebidraget också (a) Får det direkit från pappas konto så jag får det den 20:e varje månad.. Jag har lite pengar på kontot nu också så när jag får studiebidraget och det andra har jag nästan fyratusen. Jisses, det är inte illa för att vara mig! Men imorrn ryker 1200 kr för då ska jag beställa en tröja till min knodd, snål får man ju inte vara ;)

Nu ska jag nog börja dra mig mot sängen, den känns lite lockande. Ja tack till sömn..
 


Norge sommaren -09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0