Söndag kväll likamed södagsångest

Idag har jag extra mycket söndagsångest eftersom jag inte varit i skolan sen i onsdags, trevligt värre. Har kollat 6 avsnitt av The Hills säsong 5 fast det är utan text och man hör inte alltid vad dom säger haha.. Men nu har jag 4 avsnitt plus 2 special avsnitt kvar, bra tidsfördriv.

Har varit i Malmberget hos Linnea ikväll, Sara var också där. Vi har diskuterat om killarna som är med i Ensam mamma söker. Nej tack säger jag bara. Sen var bussen en kvart sen typ så jag och Sara höll på att frysa ihjäl när vi stod och väntade! Speciellt glada var vi inte heller :) Nu ska jag hoppa i säng tror jag, är inte så trött men jag fryser så jag ska krypa ner under täcket.
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0