Måndag hela dagen


<3 !!!!
 

Idag har jag mått helt åt helvete, haft migrän och varit allmänt surig. Men det gick över efter några timmars sömn och massa huvudvärkstabletter. Hade iaf det bra i Luleå i helgen, hunnit med några inköp också :) Vi bodde jävligt bra! Fräschaste campingstugan jag nånsin bott i iaf.
 
I övrigt händer det inte så mkt, blir nog tidig kväll ikväll för jag är hur trött som helst och tur är väl det när jag sovit som jag gjort idag. Funderar på hur mkt pengar jag har på kontot nu för tiden, hmm. Biljetter måste jag boka, fast dom ska nog pappa betala. Och så ska jag beställa kläder också.

Jag är helt lost nu för tiden! & jag saknar lill-Sickan :(((


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0