Idag är det onsdag och jag har ingen rubrik

There are 6 billion people in the world, more or less
and it makes me feel quite small 
 


Igår var jag och Linnea och fikade och hann springa på lindex och jag fyndade en t-shirt för 35 kr, typ halva reapriset. Väldigt billigt iaf. Vi hann bara göra det innan hennes buss till byn gick så idag drog vi på stan igen och hann kika i alla de få butiker vi har. Som vanligt hittade man ingenting. Jag vill iväg och shoppa! :( Vi gick iaf hem till mig sen och jag åt, sen tog vi bussen upp till Linnea och jag har kommit därifrån för typ en halvtimme sen.

Har just insett att jag inte är hemma varken Kirunafestivalen, PDOL eller Luleåkalaset. Kul..

Det är ingen bra kväll känner jag. Jag vill gå och sova, men jag har nk-prov imorgon så jag måste plugga. Jag måste göra nå spanska-grej också. Så det ska jag göra nu, sen ska jag över till pappa och sova. Imorgon är det killer-torsdag. Det är lika med ångest.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0