Ny bikiniöverdel

Idag hade jag skola till typ tio, sen åkte jag hem. Gick och la mig och vilade för jag mådde inte bra och var svintrött också. Sen innan tre nångång kom Linnea och vi sprang på stan och David kom dit en sekund eller två också för Linnea skulle åka med han till byn. Jag köpte iaf en bikiniöverdel för jag har ingen som passar längre. Så nu ska jag införskaffa nya badshorts och sen ska jag göra bort simlivräddningen med Linnea här framöver, bara typ 1½ år för sent eller nå ;)


Nu ska jag iväg med mamma på Dollar store en sväng sen får jag se vad som händer. Blir då iaf en helg hemma även om jag är sugen på utgång imorgon för det är Hela huset gungar på Nex och de är 18 år för en gångs skull men jag tar de lugnt istället och sparar krafterna tills nästa helg så får vi se vart man hamnar då :p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0