Trött, tröttare, tröttast

Igår var jag på stan med Linnea och Pernilla när Linnea hade slutat skolan, sen till Harrys med Sara och köpte förköp och på kvällen var jag ute och snurrade i bil med Michaela och i övrigt gjorde jag inget klokt alls.

Har haft två nationella prov idag så nu är jag så trött så jag håller på att dö ungefär. Ska över till pappa nu och vänta på att det blir mat, sen ska jag hoppa in i duschen och ikväll ska jag nog till Kullen och umgås med Micka. Hoppas att jag hinner sova en sväng däremellan också, vore ju inte helt fel...

Nio skoldagar till innan vi är lediga två dagar i maj, sen är det bara typ tre skolveckor kvar för mig efter det! Och om två veckor kommer min kära pojkvän hit en sväng och idag har vi varit tillsammans i arton månader, puss på det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0