Blev inte som planerat



Ja det vart inte riktigt som tänkt igår :) Skulle ju kika förbi hos Christoffer igår och fika lite, så börja Leif prata om att jag kunna stanna, så sa pappa att jag lära höra med mamma först och jag ringde henne, och det gick bra. Men så fick jag megaångest, för biljetten skulle vara sjukt dyr och sen saknar jag faktiskt mamma och hundarna, inte varit hemma på grymt länge nu.

Iaf så kunna jag typ inte bestämma mig, velade och velade och sen så var det dags för pappa och gänget att åka. Så jag fick panik, fråga hur jag skulle göra och Christoffer sa att jag får göra som jag vill, men sen viska han i örat att han vela att jag skulle stanna då kunna jag fan inte åka. Så hejhej, jag är kvar i Gävle ett tag till.

Väntar på att han ska komma hem, han har slutat jobba klockan fyra. Nu ska jag sätta mig ute på altan med Leif!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0