Gnäll idag igen

Skitjobbig dag idag, orkar inte göra nånting. Är helt knäckt, så jävla sjuk har jag blivit. Skulle aldrig ha åkt till Sandviken i tisdags när de var så kallt ute. Hade ingen röst alls imorse när jag vaknade och tog ett tag innan jag fick nån, lär vara samma imorrn också. Hostar som ett psyk och har ont i halsen också. Bränner i näsan gör det och när jag nyser får jag ont i hjärtat. Kul att jag ska tävla i helg säger jag bara... Hojja.

Tänkte hitta nån passande bild att slänga upp så det inte blir så tråkigt, men det sket ju sig också. Har världens sämsta vecka verkar det som, hatar allt och alla och stör mig på allt. Att jag är sjuk gör ju sen saken femtontusen gånger bättre. Eller så inte. Nu ska jag äta chokladpudding, duscha och sen ska jag fan sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0