Min studieplan

Har kollat vad jag ska läsa för kurser i trean, känns grymt skönt att slippa massa tråkiga som man fick läsa i ettan och tvåan, men ändå är inte alla kurser så jävla mycket att hurra över känner jag :)

Filosofi A
Psykologi A
Religionkunskap A

Filosofi B
Psykologi B
Religionkunskap B
Svenska B
Engelska C
Samhällskunskap C

Svenska C
Socialpsykiatri (eller Webbdesign om jag inte får plats på kursen)
Projektarbete

Dom med fetstil har jag börjat med/ska jag läsa den här terminen. Haha jaa, blir kanske inte världens roligaste sista år, tycker många av kurserna kommer bli rätt dryga, är inte direkt så intresserade av dom. Men så vart det när man var tvungen att gå samhälls. Fel att veta vad man vill göra i livet! :p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0