Nytt och fräscht hår

 

Mamma ringde och väckte mig innan tio idag, sen halv elva for vi ut till klubben och fotade till klubbens hemsida + att hon tränade lite. Har världens finaste hund fast hon har damp typ varje dag <3 haha. Åkte hem sen iaf och käkade frukost (lunch kanske).

Sen vid ett-tiden gick jag hem till Sophie, vi drack te och sen satte hon färg i mitt hår. Vi tvättade ur det, hon klippte mig och satte sen slingor i det och tvättade ur. Hon höll på i över tre timmar, så snällt av henne att hon orkar :) Vart verkligen supernöjd med håret!! Och fast hon klippte typ två centimeter så syns det knappt ens, det vart jag jätteglad för eftersom mitt hår redan är så jävla kort men det var ju slitet så det lära klippas. Färgen är skitsnygg också så ja, jag är mer än nöjd. Hon är så himla duktig :) Kommer stå och glo på mitt hår hur länge som helst varje gång jag går förbi spegeln haha ;)
 
Och ja på bilderna är det innan hon kirrade mitt hår, så det ser inte ut sådär längre :) Nu ska jag slå på teven och titta på Parenthood som började för en minut sen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0