Skitdag



Typ jättegammal bild eller ja från förra sommaren, och i alla fall så är jag på sämsta humöret som en tvåbent kan vara, ungefär. Min dator är helt jävla körd så har fått bränna ner allt jag ska ha kvar på den idag, satt nästan fyra timmar för den tjorvade så jävligt, och fyra skivor fick jag med mig med grejor :))))) Arg som ett jävla bi, tog sån jävla tid och när jag typ var klar så fuckade allt upp sig SÅKLART!! Om det inte var för att jag har sjukt ont i halsen så hade jag skrikit tills halsen dog och grannarna ringde på dörren och frågade om jag var dum i huvudet.

Nu ska jag lägga mig under täcket och fortsätta sura, för att någon drygar, för att jag har ont i halsen som fan, datorn är åt helvete och för att jag börjar klockan åtta imorgon och min buss går nollsjutrettiotvå (07.32 alltså). Älskar livet. Verkligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0