What a wonderful world hmmm....

Less på den där jävla headern jag har nu, less på att jag inte har nån dator, less på att jag lära sitta vid mammas dator som är stationär och har skitmörk skärm så man ser typ inte lite mörkare bilder på facebook osv, less på att alltid vara grinig, less på att det bara är tisdag idag, less på att må dåligt, less på alla äckliga människor. LESS PÅ ALLT!

Vill spola fram tiden bara fyra veckor. Det är allt jag begär. Behöver det för att orka just nu.



Ska springa ut med min vovvsing nu, sen hoppa in i duschen och duscha jättevarmt för det regnar ute så lär frysa ihjäl när jag kommer in. Sen ska jag fan gå och sova hur tidigt det än blir. Hoppas det dröjer fyra veckor innan jag vaknar också. Eller så är jag förhoppningsvis på bättre humör imorgon. Men det är ju tveksamt.


Kommentarer
Postat av: Mimmmí

tack så mycket evelina! glad jag blir! :D Ska prova att sjunga någonstans där det inte ekar lika mkt nästa gång! :)



jag hoppas du oxå blir gladare snart, försök fokusera på att göra saker som du tycker är roligt! :D Och trappa ned lite på sånt som du tycker är jobbigt om det är möjligt.

kram

2010-09-02 @ 00:42:46
URL: http://larsdotter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0