13,5 timmar på tåget väntar

Jag kom hem för en timme sen, var på Ica och hämtade ut en av Christoffers julklappar, den andra är beställd på pappas namn så han skulle försöka hinna hämta den idag så jag hinner se den innan jag åker. Spelar i och för sig ingen roll för vi ska ge julklapparna först när han kommer hit.

Jag är sjukt trött men ska hoppa i duschen nu och sen kanske ta en powernap på soffan. När mamma slutar måste jag till klubben och växla pengar så hoppas det finns nog med pengar i kassan för det, fast jag är lite osäker. Sen har jag säkert massa annat att göra innan jag ska åka också som jag kommer att komma på sen.

Till att börja med så ska jag äta nånting för jag håller på att hungra ihjäl. Får se hur det blir med internet nere i Gävle men jag har fixat tidsinställda inlägg på den där listan jag håller på med så har redan skrivit klart dom iaf, annars blir det uppdatering i Stockholm om jag hinner med det!

18.40 rullar tåget ikväll, 8.03 är jag framme i Gävle. Får se vart Christoffer gör av mig då, antingen hem till hans mamma, till hans jobb eller så skjutsar han hem mig. Men det tar sån tid att köra hem mig och sen tillbaka till jobbet så vi får se vad som händer.


Kommentarer
Postat av: Nattis

Haha :D Tror du inte jag blev lite förvånad när jag såg all glass? :P

Nä, det är aldrig roligt! Jag var där igår, behövde bara skrapa bort lite skit på två tänder, men ändå! Det var nog för mig!

Nä, jag ska inte till Sthlm, har varit där två år tidigare, så det får räcka Det brukar mest vara samma saker/aktiviteter/försäljning så :)

2010-12-15 @ 13:01:03
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0