Allt styrs av pengarna i plånboken

Fan vad jag hatar att vara student!! Man har inte ett korvöre att leva på såna här tider. I december-januari kommer jag (från och med nu) att ha utgifter för ungefär 3900 kr, vilket jag inte ens äger! Och som om inte det vore nog ska jag till Stockholm nästa vecka, där ska jag äta och vill gärna shoppa och det kostar också pengar. Kul också att man sen ska ha pengar över för att kunna leva för också.

Ska avbeställa lite av studentgrejerna om det går ännu så då blir den räkningen billigare iaf (hur kan man skicka en räkning som ska vara betald två dagar efter jul till en student?!). Som om inte julklapparna kostar nog redan.. Christoffer skulle iaf hjälpa mig lite med tågbiljetterna i januari men jag vet inte med hur mycket för han ska betala sina egna också.

I julklapp önskar jag mig ett träd där det växer pengar. Jag hatar pengar och dålig ekonomi.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0