Dag 18 - min favoritfödelsedag

Min bästa födelsedag måste nog ha varit min 18 årsdag. Inte för att jag fyllde 18 (för jag hade faktiskt megaångest och ville verkligen inte) utan för att jag fick fira den med världens bästa vänner, familj och pojkvän, och inget slår det! Sen dagen efter firade dom mig och hyrde lokal, och även om det kom mest folk som jag typ inte kände eller knappt kände och det inte var världens roligaste fest så hade jag ändå skitkul, trots kvällen slutade mer eller mindre dåligt för i princip alla och vi kom oss aldrig iväg till krogen som tänkt! ;)



Kommentarer
Postat av: Michaela

Den där bilden är en av dem få vi båda blen bra på : ) Kul hade, fast kvällen slutade lite väl för fort :P, sen det som hände dära stannar dära ; )

2010-12-18 @ 20:19:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0