Dag 23 - något jag önskar att jag gjorde mer

Jag vet faktiskt inte riktigt vad jag önskar att jag gjorde mer, men en sak är att jag hade velat att jag var bättre på är att ta tag i mina skolarbeten och att plugga inför prov. Jag sitter i princip alltid dagen eller dagarna innan med läxor och sånt och med prov är jag helt hopplös för jag börjar aldrig plugga tidigare än kvällen innan och det är verkligen inte kul. Då blir jag jättearg och tokig när jag inte orkar och när det inte går som jag vill. Så det är verkligen någonting jag önskar att jag gjorde mer (och tidigare och bättre), att ta tag i mina läxor och plugga till prov.

Kommentarer
Postat av: lisa

SV: tack :) Åh va skönt att det finns andra också ^^ Jag avundar alltid mina vänner som har sina pojkvänner nära till hands, som tar allt det dom har för givet i princip. Medan jag ibland får vänta 2 månader innan jag får träffa min pojkvän igen :( Men vi kämpar på, äkta kärlek består ju :)



förresten, du är inte den enda som e lite dålig på att plugga för prov o sånt ^^ Det e jag med haha!

2010-12-23 @ 15:17:53
URL: http://lisaozorro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0