Dag 28 - mina favoritskor

Jag älskar mina gladiatorsandaler som jag köpte i Skåne i somras! Det är nog mina favoritskor, fast jag älskar skor och har en del olika (fast inte så många som jag hade velat ha!). Annars tycker jag mest om högklackade skor för det är så snyggt, men det är ingenting som jag använder så ofta till vardags för jag är inte ”en sån typ” helt enkelt.


Har ingen bättre bild på skorna än denna, som är väldigt dålig, men jag älskar dom!

Egentligen tycker jag inte alls om fötter, och verkligen inte mina egna fast dom där skorna är så snygga så jag kan pina mig med att ha på mig dom ändå! Och jag längtar till sommaren då jag kan börja använda dom igen, dom ligger ju bara där och väntar på mig... Haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0