Dag 6 - min dag i detalj

Klockan stod på nio imorse och jag snoozade till klockan tio, hehe ovanligt. Sen klev jag upp och klädde på mig, satt i köket och glodde och sen gick jag över till mamma och fixade frukost. Sprang ner med hundarna i bilen och klockan elva körde mamma mig till skolan. Hade engelska, psykologi och sen svenskaredovisning. Slutade halv tre och missade bussen med ungefär 20 sekunder så vi gick på Konsum och köpte yoghurt för vi var så jävla hungriga.

Sen kl fyra gick nästa buss så tog den hem, satte mig vid datorn ett tag och åt sen middag och här sitter jag igen. Nu ska jag inte göra nånting klokt alls resten av dagen, bara ta det lugnt för jag har huvudvärk och är skittrött. Det var min dag det, inte speciellt fartfylld med andra ord.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0