Dag 7 - mina bästa vänner

Jag skulle egentligen inte påstå att jag har någon bästa vän just nu, bara några ”lite bättre” vänner. Men för att skriva om nånting så kan jag skriva om en person som har stått mig väldigt nära sedan jag träffade henne för första gången, och som gör det än idag, och det är Linnea. Även om vi inte umgås lika intensivt som förut så är hon ändå en person som förstår mig och som jag kan prata med om det är något.

Vi har känt varandra i ungefär fem år nu tror jag, och har många roliga minnen tillsammans! Hon började i samma klass som mig i sjuan och är ett bybarn. I nian och första året på gymnasiet hittade vi på grymt mycket roligt tillsammans. I nian var det jag och Linnea och bypojkarna, och i ettan var vi och hälsade på många av dom i deras lägenheter i stan men oftast var det bara jag och Linnea. Hon har också varit med mig och mamma på turer med hundarna till Kiruna, Luleå, Boden och Piteå också tror jag. Vi brukar åka till Luleå och shoppa tillsammans typ på våren, eller när vi har lust! Har dåligt med bilder på datorn men här är två gamla, den ena är från 06 tror jag och den andra från grundalbalen 08:
 


Kommentarer
Postat av: Linnea

Även fast det ibland gått lång tid då vi inte träffats är det ändå som det var igår, vi kan verkligen prata om allt! :D

2010-12-07 @ 21:15:34
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0