Glad tjej ska snart ut och resa


Bokat biljetter idag, snordyrt kan jag ju säga eftersom det inte är länge kvar. Men i alla fall så kommer Christoffer hit på morgonen den 29 december så blir har här några dagar och så åker vi ner sen eftersom jag har jullov. Det ska bli så himla roligt men ändå konstigt att fira nyår här, vi brukar ju vara hos honom.

Så det blir en del resor för oss framöver:
15 december - jag åker till Gävle
18 december - jag och C åker till Stockholm
19 december - hem till Gällivare och C hem till Gävle
28 december - Christoffer åker upp hit
1 januari - vi åker till Gävle
9 januari - jag åker hem till Gällivare

Men det bästa nu när vi ses är att när vi ska hemåt båda två (han åker bil från Stockholm, jag åker tåg) så är det bara 10 dagar kvar tills vi ses nästa gång. Sen efter det blir det nog tyvärr först i februari som jag kommer åka ner igen, men det är hur som helst mycket kortare tid än vi är van vid att vara ifrån varandra så jag tänker inte gnälla för det handlar om typ 4 veckor istället för 6-8 dryga veckor som man är van vid.


Kommentarer
Postat av: frida

svar: jaa!! det måste vi ju! :D ska du dit på lördagen alltså?(:



2010-12-09 @ 20:47:15
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/
Postat av: frida

Åh vad kul :D jag är där på lördagen bara, men vi kan väl hålla kontakt via telefon om det är så? :)

2010-12-09 @ 21:00:40
URL: http://kommundhilfmir.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0