Hög stress och kort om tid

Två nätter kvar, sen får jag sova med min knodd! Han bara skrattar åt mig för min käft går i ett om allt som ska hinnas med den här veckan. Tror han gav mig ett nytt smeknamn, planerarn. Två nätter kvar och sen kommer regeringen ner och gnäller på han att han måste kliva upp på morgonen när han ska jobba så han passar väl på att njuta av morgonens tystnad de här två sista som är kvar innan jag kommer, får jag hoppas.

Nu ska jag packa ner lite grejer och jag borde egentligen packa upp och packa om också för jag har tagit med mig för mycket. Men det gör jag väl imorgon. Ska ta alvedon sen för jag har så ont i munnen och efter det hoppa i säng, när jag är klar med allt så är det väl sex timmar kvar tills jag ska upp.


Christoffer i bilen när vi är påväg in till stan sist jag var där, på våran tvåårsdag för i övrigt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0