Lördagsnöje?

Mitt lördagsnöje har varit att städa igenom hela rummet från grunden i princip, dammtorkat varenda jävla pinal och flytta om lite. Har nog inte städat sen i våras haha, är väldigt lortig av mig! Pappa säger mitt rum ser ut som en svinstia. Undra vad det ser ut som nu då när det är städat? Har städat från klockan ett till klockan fyra. Nu är jag helt knäckt, tur att man inte städar så ofta, då hade jag nog dött ;)

  
1. Mitt golv är i princip täckt av kläder, men jag har knöla ihop dom till högar lite här och var och har massa skit framför teven också.
2. Det som syns bakom klädhögen är en hylla som jag sedan flyttade. Sängbordet står på höger sida av sängen men jag flyttade det sen så det står på vänster sida nu.
3. Mitt databord är fullt i grejer, fast ändå rätt lite jämfört med hur det brukar se ut.

  
1. Tomt golv.. Spegeln står lutad mot väggen för den har inte hunnit bli uppsatt.
2. Till min hall har jag flyttat hyllan som tidigare stått typ bredvid sängen. Förut har jag bara haft en del av hyllan i hallen för fågelburen har stått på den, men nu när inte pippi finns längre så har jag satt hela hyllan dit.
3. Mitt databord vart det ordning och reda på det också, fast har glömt ciderburken ser jag haha.

Synd att jag har ett rum hos min mor också som ser ännu värre ut än rummet hos pappa gjorde innan jag började. I och för sig så är det mest kläder över hela golvet så det borde gå rätt fort att städa. Måste försöka orka med det innan jag åker, annars blir det väl att göra det efteråt, men det känns inge kul att komma hem till ett bombnedslag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0