Ovanligt varmt ute idag

Imorse ringde Christoffer klockan sju och sa att det var -19 grader i Gävle, haha jag var tvungen att skratta för vi hade bara -2 grader här! Helt sjukt stor skillnad var det. Hade engelska på morgonen, sen hål till tjugo över tolv och så hade vi typ en halvtimmes religion. Kändes väldigt värt! Och imorgon är det 55 minuter psykologi bara, känns ju också väldigt värt som vanligt.

Nu ska jag kolla klart Paradise hotel som jag har spelat in, sen över till mamma och ta det lugnt innan jag kryper ner under täcket. Kul att man har missat Bonde söker fru igen, glömmer alltid bort det haha, förut satt vi bänkade varje avsnitt men i år är det så tråkigt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0