Somnar nog innan jag ens hunnit lägga mig ner

Är helt död nu känner jag. Sitter i sängen med datorn och skulle kunna somna vilken sekund som helst. Har faktiskt varit riktigt duktig idag!! Var hemma från skolan just efter tre och från det till halv sju ungefär har jag suttit och gjort skolarbeten! Woho, på en fredag och så länge dessutom. Fick en del gjort så nu känns det bra. Satt förstås inte från tre till halv sju och gjorde skolarbeten som en nörd, utan varvade med facebook, bloggläsning och julmust. Fast den mesta tiden gick åt till det den skulle, trots allt. Sen har jag dammsugat hallen och vardagsrummet och så har jag diskat. Så var mina goda gärningar gjorda.

Har sen tittat Idol, Modern family, druckit jättegod lakritsglögg, bytt lakan i sängen för mitt var helt sönderrivet haha. Vet inte hur jag alltid lyckas riva hål i dom? Sover jättekonstig. Nåja, nu ska jag borsta tänderna och krypa ner under täcket och skicka några sms till min pojk. Imorgon blir det tidig promenad med mamma och hundarna har det bestämts, får se om vi håller tidsschemat, lika morgontrötta båda två.


I crossed all the lines and I broke all the rules but baby, I broke them all for you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0