Trött och less

Sitter i Gävle nu, vart att jag åkte med Christoffer hem från Stockholm för jag vela inte att han skulle köra själv eftersom det var snökaos och snöstorm typ. Gick iaf bra att köra, värst var vädret när vi kom till Gävle. Plus att just då blev jag AKUT kissnödig, ni vet sådär så det inte går att hålla sig fast det bara är 3 mil kvar? Det fanns inga p-fickor efter vägen naturligtvis så vi lärade stanna på vägen och slå på varningblinkers så jag fick pissa haha! Nöden har faktiskt ingen lag.. Som tur var så hade vi bara tre bilar bakom oss som körde om innan jag hann ut och sen kom det inga efter det.

Nu är jag sjukt trött, Christoffer är och hjälper Öberg med nånting men jag orka inte följa med. Borde egentligen göra läxor men ska lägga mig på soffan och sova lite. Vi ska vara inne i stan till senast tio för jag ska handla lite att ha på tåget, men det går först kl elva. Fast jag tror att det kommer vara väldigt sent eftersom det är sån snökaos.. Det tidigare tåget som gick från Stockholm är 50 min sena till Gävle, hoppas inte mitt tåg blir sent då blir jag tokig för jag lär sitta och vänta ensam på det eftersom Christoffer måste hem och sova för han ska jobba imorgon. Missar väl min svenska-seminariegrej (eller vad det nu var) också förstår jag.. För den lektionen börjar kvart över två och vi ska vara hemma till kl ett om vi är i tid, vilket jag tvivlar på.

Lägger in lite bilder från Gävle och Stockholm när jag är hemma och är pigg! Nu blir det powernap.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0