Tvättstuga, packning och läxor

Jag glömde bort vad jag skulle blogga om när jag satt och fundera, men i alla fall så har jag plockat ihop lite kläder hos pappa och ska senare över till mamma och göra det också för där ligger det ett berg med kläder kan jag säga.. Hoppas att tvättstugan är ledig, men den var det igårkväll när jag kollade. Annars får jag tvätta i helg men hade vela få det bortgjort idag, det är så jävla tråkigt.

Jag har faktiskt tänkt börja packa lite smått också, haha typiskt mig. Det ska börjas i tid, men jag åker först om en vecka ju. Ska iaf börja fundera över vad jag behöver ha med mig, det är ju inte många dagar så jag hoppas att det inte blir så mycket packning. Fast det blir det alltid och jag använder aldrig ens hälften.. Nåja, någon nytta ska jag göra idag i alla fall, tvätta och fundera över packning får det bli. Och kanske lite skolarbeten? Blä.


När jag åkte ner i september såg det ut såhär, bara min handväska vägde fan fem kilo haha! Min hund följde inte med men hon velade det ;) Hon hade tratt för att hon slagit ut en tand och opererat munnen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0