Tandläkaren och halkbana

Imorse pallrade jag mig upp efter sju och åkte till tandläkaren kvart i åtta. Eftersom det var på akuttid så fick jag vänta till tjugo i tio innan jag fick komma in och det var verkligen det värsta tandläkarbesöket jag har varit med om. Jag fattar inte att det bara blir värre och värre för varje gång? Jag började skaka och hyperventilera och höll på att svimma minst tre gånger. Det blev ju ganska knepigt när dom skulle borra och laga eftersom dom var tvungen att forma tanden och så och det tog ganska lång tid och jag låg där helt skräckslagen och hade panik hela tiden. Fyfan vad hemskt det var! Jag ryser fortfarande för jag känner hur det ilar i tanden när dom borrar. Är så jävla öm i käften nu så det gör till och med ont att skratta.

Mamma skulle i alla fall ringa och prata med min tandläkare så att jag kan börja få lugnande när jag är där, så det kommer nog förmodligen att kännas bättre då, även om jag allra helst hade blivit sövd. Måste tillbaka om två veckor och borra två hål till och de är exakt samma tänder som jag har borrat fast på andra sidan munnen, så jag kommer typ inte åt dom när jag borstar. Hoppas hålen är små i alla fall annars dör jag helt seriöst. Christoffer är här då så han skulle följa med, han kommer skämmas ihjäl över mig vill jag lova haha! ;)



For hem och sov sen för jag var rätt uppriven :p Sen från klockan två till sex så hade jag halkbana och det var faktiskt rätt kul, skönt att ha det överstökat. Det var ju i alla fall ingenting att vara nervös för om man säger så, även om jag kanske inte var sådär superbra eftersom jag fick börja haha ;)

Har pratat med min morbror också och det bestämdes att jag och Christoffer skulle komma dit och äta middag på lördag kväll, det blir kul! Stockholmsresan kommer bli riktigt intensiv för det är så mycket som man ska hinna med. Men nog ska det allt gå! Hoppas bara att man inte är helt knäckt på söndag när man är påväg hem. Jag längtar i alla fall, och imorgon hoppar jag på tåget söderut! Hoppas att Christoffer har fått internet också, annars vet jag inte vad fan jag ska ta mig till när han är och jobbar för han har inte fixat någon teve ännu. Får väl promenera runt och försöka upptäcka nått nytt annars haha!


Kommentarer
Postat av: Nattis

Usch vad hemskt med tandläkaren! Jag såg din tand :S

Ska du på hundmässan i Stockholm? :)

2010-12-15 @ 09:44:38
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0