Vilken liten nöt jag är


Se nu hur min lista ser ut jämfört med i fredags (?)!!! Har seriöst pluggat hela helgen känns det som, skrivit som en liten nörd. Men nu är första utkastet klar av bokrecensionen så jag ska skicka in den sen, och jag har ändrat det jag skulle på rapporten (fast jag har inte orkat skriva nå mer för hon tyckte typ den var för kort, men orkar inte skriva mer) och sen har jag skrivit klart filosofin. Eller ja, jag är väl inte direkt klar tror jag, ska träffa min lärare nästa vecka för han ska kolla hur man ligger till, så han kanske säger vad jag kan skriva mer jag har ingen aning. 
Dessutom har jag sammanfattat allt utom ett långt kapitel till psykologiprovet på onsdag, så det ska jag göra typ imorrn. Är nog första gången i världshistorien som jag börjar göra något såhär långt innan ett prov!! Gäller bara att jag börjar plugga så fort jag har sammanfattat det sista också, så kanske man får nå bra betyg.

Nu pallar jag faktiskt inte nånting mer som har med skolarbete att göra, samhällsen får vänta tills imorgon fast jag egentligen borde ha gjort lite idag. Men jag drunknar ju nästan i alla arbeten jag har nu. Svenskaboken har jag läst förr men ska ha läst en tredjedel tills den 20:e så tänkte skumma igenom lite på tåget så har jag nått att göra. Så är det bara till religionprovet som jag behöver sammanfatta för det har jag den 21:a och jag tänker inte börja plugga dagen innan så jag ska sammanfatta den till veckan så jag kan läsa lite på kvällarna när vi är i Stockholm (om jag kommer att orka hehe)

Nu ska jag skutta i duschen och sen ta en kopp varm choklad eller nått sånt gott!


Kommentarer
Postat av: Nattis

Fy farao! Jag förstår dig! Kunde känna likadant själv, jag älskade inte heller riktigt skolan!

2010-12-13 @ 09:20:19
URL: http://www.nabo.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0