Ännu en måndag har gått

Tre skoldagar kvar den här veckan! Jag är i Malmberget nu, ska sova här. Kvart i åtta börjar Linneas träning så då ska jag med henne och kolla, innan det ska jag göra spanska läxa tyvärr. Trött som jag vet inte vad är jag, hade gärna sovit men blir väl tidig kväll ikväll, skönt :)

I lördags åkte jag, Michaela, Lina, Anna och Therese till Jokkmokk. Vi var där ett par timmar och knallade runt, åt och for sedan hem. Jag köpte bara remmar till mig själv och några till min far som jag blev beordrad att göra. Tur vi inte var där på fredag, det hade varit typ -20 grader men på lördag var det bara kring 10. Men Lina hade givetvis bara jeans på sig som den fjortis hon är ;) Så hon frös litegrann kan jag tro, hon hade iaf en jävla fart när hon gick.
När vi kom hem så åt jag goood mat och satt vid datorn en sväng, sen fixade jag mig och så bar det av till Kullen för att korka upp hemma hos Michaela. Så mycekt längre kom vi dock inte, även om vi inte hade planerat nå direkt. Det vart iaf vin, chips och My sisters keeper innan jag åkte hemåt för att gå och lägga mig. Dagen efter vart det promenad och hockey men inte mycket mer.

Nu ska jag glo lite på teve istället och hoppas att jag inte somnar, Amanda kom hit nyss för hon tränar med Linnea så på typ en timme knallar vi iväg till sporthallen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0