Det här är en rubrik

 
Igår var jag ungefär lika snygg som jag kände mig. Såg ut som en riktigt hippie när jag sprang fram och tillbaka till tvättstugan och när jag stod och diskade. Osminkad (eller ja, gårdagens smink kan man också kalla det) med mössa, Christoffers för stora t-shirt, kofta, mjukisbyxor och ett par alldeles knallröda jättefula sockar.

 
Dessutom tänkte jag slänga upp en bild på mitt (ofixade, inte alls nyklippta) hår, som jag färgade förra söndagen. Så kanske jag kan komma ihåg hur det ser ut nu, för när studiebidraget kommer så ska jag nog färga det igen, jag tycker inte om färgen jag har, den känns orange/gul. Fast den kanske inte riktigt är det, ser iaf inte ut så på bilden och den är tagen i dagsljus. Och ja, vill man se den större får man klicka på den..
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0