Jag och Anna köpte hela Coop

Idag var jag och Anna på Coop och handlade för vi ska ha tacokväll på klubben imorgon. Tror vi handlade nästan en timme haha, vi köpte massor! Det är så svårt att veta vad man ska köpa och vad alla andra tycker om men vi gjorde väl vårat bästa. Jag var påväg att köpa hårfärg också (färgade ju visserligen i förrgår med det syns typ bara i utväxten och jag tycker fortfarande att mitt hår känns orange/gult) men jag köpte ingen färg hur som helst, ska göra det när studiebidraget har kommit för då har jag råd, har 150 kr att leva på fram tills dess :)
 


 
 
Lösviktsgodiset gick på nästan 100 kr (a)
 

Nu ska jag ta mitt pick och pack över till pappa, sen ska jag hoppa i duschen, efter det borde jag börja med geografiläxan som skulle varit inne förra veckan. Och sen ska jag ringa min pojk om han råkar vara hemma, efter det ska jag krypa ner under täcket för jag är skittrött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0