Shopping i Luleå

Imorse stack jag och Linnea med tåget 06.43 till Luleå för att shoppa. Det blev en mycket trevlig dag men massa steg hit och dit och spring i affärer. Jag köpte inte alls mkt, vårkläderna har ju som sagt inte kommit in än så, men jag är iaf nöjd med det jag köpte och det verkade ju Linnea också vara :) Brände iaf drygt 1000 kr, så nu har jag nån hundring att fortsätta leva på den här månaden.

Vi har typ 100 grader i lägenheten (vi har ju äntligen fått elementen fixade, efter tre månader..) så jag är ungefär rätt så död nu och vill helst gå och sova, men ska hålla mig vaken ett tag till iaf. Slänger upp några bilder från dagen för mammas kamera fick nämligen följa med, min är så stooor, och sen några bilder på det jag har införskaffat mig.


Linnea på tåget mot Luleå, sen vid lunchtid var vi på Waldorfs och åt såklart, jag käkade friterad kyckling och Linnea körde på nån pastarätt med aioli!

  
Linnea provade olika ögonmasker (eller vad det nu heter) och ja sin buff också haha, på vägen hem, för att se vad som var bäst att sova i. Jag diggar dom sista, fast dom är de inte meningen att man ska sova med ;)
 

T-shirt (Gina tricot) 99:-, väska (H&M) 199:-
 

Linne/top (Cubus) 129:-, örhängen (Glitter) 49,90:-, kalsonger till herr C (JC) 99:- (han lovade mig en katt mot dessa kalsonger, bra val tycker jag, min lillebror vart till och med avundsjuk och vela ha ett par likadana)
 

Kofta (H&M) 199:-, balconette bh (H&M) 179:-
 

 Nu laddar jag och Linnea om för shopping när vårkläderna kommer in, då kanske det blir två dagars shopping och en natt på hotell! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0