Dags för uppdatering

Nu var det ett tag sen, egentligen orkar jag inte blogga men jag har inget bättre för mig. Jag lyssnar på Russian roulette med Rihanna samtidigt som pojkarna sitter i vardagsrummet och spelar guitar hero låter det som. Jag sitter vid min brors dator eftersom mamma har kidnappat min då hennes har kolavippat. Därför har jag inte direkt några bilder att slänga upp med det finns lite på bilddagboken och resten hittas på facebook :) Eller ja, jag ska lägga upp dom på facebook när jag ids.

Gävle var bra. Gävle är alltid bra. Jag tycker om Gävle. Fast det var nå så inåt helvete kallt! Speciellt eftersom vi var på isracing två dagar = förfrusna tår x 2 :( Nyår var också bra. Dagen efter nyår var inte lika bra.
Tågresan hem sög, tur att herr C var med. Det låg ett offer och spydde på andra sidan gången, luktade utav helvete, han kalvade ur sig på sätet, sig själv och ja.. fyfan! Vi gnällde lite och Christoffer fixade så att konduktören låste upp en egen liggvagn åt oss, mycket bättre. Tåget var två timmar försenat hem, inte direkt ovanligt.
 


When you're body's had enough of me and I'm laying flat out on the floor
When you think I've loved you all I can, I'm gonna love you a little bit more

D u    g ö r    m i g    l y c k l i g .
 

På måndag fyllde jag 18. Det kändes ungefär som att jag skulle bli bortadopterad = kanske inte nått jag såg fram emot direkt. Men födelsedagen vart bra :D Eftersom det var en måndag kändes det inte så aktuellt att ha fest så jag hade tårtkalas, hade väl drygt 15-20 pers hemma i omgångar. Var stressad som fan och trodde aldrig att tårtorna skulle räcka med det var lugnt. På tisdag var det utgång som gällde, förfest i Malmberget sen skulle det bli krogen eftersom det var hela huset gungar men det blev inte riktigt som tänkt, så krogen får vänta tills en annan gång. Kul var det så länge det varade, men jag hade fullt upp med att ha ont i fötterna pga mina höga klackar, anklaga folk, halsa något olämpligt(?), ringa och tvinga dit folk utifrån byn (stackarna..), få damp och slå hål i något som jag inte borde gjort, bli blåslagen själv på något konstigt vis osv. Med andra ord, det spårade lite ;) Kvällen slutade som sagt inte som tänkt, men tack till er som försökte göra nått bra av den, ni vet vilka ni är!

Dom övriga dagarna har det varit lugnt, vi har varit hos Ante och Sophie nångång, igår klippte Sophie mig och Christoffer. För mig var det bara två centimeter av topparna men det var välbehövligt. Christoffer blev sminkad också, väldigt snyggt. Får bjussa på en bild av han sen när jag sitter vid min dator. Jag höll på att skratta ihjäl mig, han såg verkligen ut som en transvestit. En snygg sådan kanske? haha! Och lite andra bilder från de senaste veckorna borde nog också dyka upp så småningom. Nu ska jag dricka vin och titta när pojkarna spelar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0