Dödsjävla trött

Just nu vill jag bara sova!! Jag är så trött så det finns inte! Igår gick jag och vilade klockan fem, jag skulle vila en timme men jag råkade vakna klockan nio, hehe oj.. Så det var bara att springa ut med hunden, hoppa i duschen och sen skynda sig till teven och titta på Paradise hotel. Sen satt jag uppe till klockan ett för jag var så pigg och när jag väl la mig låg jag och vred och vände på mig, helt klarvaken och kunde inte somna. Så nä, idag blir det nog ingen stödvila.

Istället tänkte jag baka lite kladdkaka, bara för att. Jag är inte alls taggad för nått just nu, jag vill bara sova. Tur att jag inte har nå läxor eller nått som ska göras ikväll för det hade jag aldrig orkat med. Iofs har jag nå läxförhör i historia imorrn så jag måste väl läsa igenom det en sväng iaf. Och idag fick vi tillbaka gårdagens matteprov och jag var ju som sagt säker på att jag hade kuggat men man skulle ha nio rätt för godkänt och jag hade tio ;)


 
Mamma hämtade mig efter skolan och vi for och promenerade en sväng med hundarna, det blåste kallt som fan men det var rätt skönt när det nästan var vindstilla. Sen for vi och kollade hur mycket pengar jag hade på kontot och ja, jag behöver ju studiebidraget kan jag ju säga..

Nå jag hade i alla fall så det räckte för att fara och boka en hemresa från Gävle, den gick bara på 250 kr eftersom det är först i april. Resan dit ner bokade jag för två veckor sen och den kostade 95 kr ;) Men jag åker först i mars så det är ett bra tag kvar men 350 kronor tur och retur är helt stört billigt. Annars brukar jag betala typ 1200 kr tur och retur, så nu kom man billigt undan när man var ute i god tid!

Nu ska jag slå på ugnen..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0