Gårdagens utgång

Nu har jag varit vaken en timme, därmed förstört söndagen för att jag sovit så länge :) Idag ska jag orka att göra nå instuderingsfrågor till svenskaprov som vi har på tisdag och så ska jag börja på hemprovet i NK tänkte jag för det ska lämnas in på onsdag. Känner på mig redan nu att jag kommer misslyckas och hitta på nått annat istället.

Igår var det som sagt utgång, David hade 18 årspartaj och jag var inte så taggad och trodde det skulle bli en tidig kväll, men inte då. Tror jag var hemma vid halv fyra nångång. Var tjockt med folk i lokalen ett tag. Micka skjutsade dit mig, Linnea, Pernilla och Alexandra vid åttatiden, sen fick stackars Michaela vara chaufför resten av kvällen ;) Jag är blåslagen och mörbultad, vet inte varför jag alltid ska bli det? Hade hur som helst kul, lämnade lokalen vid halv tre skulle jag tro? Då drog jag, Jens, PJ, Simon och Robin till 33:an och efter att dom fått i sig lite pizza skjutsade Micka hem Jens och PJ innan hon släppte av mig.
 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0