29 januari

Idag fick jag helg så tidigt som tjugo i tio för den andra lektionen var inställd och vi skuttade glatt mot bussen :))) Det var bara det att när vi kom ut från skolan så gick bussen förbi ögonen på oss, hehe... Och eftersom det var typ en timme kvar tills nästa buss gick så ringde jag mormor som fick skjutsa till Gällivare.

I förrgår var jag och Linnea hos Sara och lagade middag. Palle och Lina var också där och Jonas, Sofie och Simon kom också förbi en sväng. Igår sov jag hos Linnea och vi gjorde våfflor. När vi vaknade imorse var det -27 grader på sjätte våningen. Svinigt kallt med andra ord.

När jag kom hem från skolan så var jag ut med hundarna, Puma var bara efter Nova hela tiden men Nova började halta för det var så kallt. När jag kom in gick jag och sov, klockan var tolv och jag tänkte sova en timme. Men jag var så trött när jag vaknade så jag ställde om klockan, men tydligen stängde jag av den när jag sov för jag vaknade klockan tre. Det kom nån karl hit och fixade elementena då, vi har ju som haft kall lägenhet i två månader nu -.- Men nu ska det bli bättre sa han.

Vet inte om det blir Olles ikväll, Sara ville bjuda mig. Men jag känner att jag inte har några kläder att ha på mig och jag är dessutom inte så sugen på att fara ut. Annars ska jag vara hemma och ta det lugnt och sova tidigt för jag är så trött så jag vet inte vad.
 

Bilder från onsdag och torsdag...




Kommentarer
Postat av: Linnea

Du måste sova hos mig igen! Det är så skönt att slippa sova ensam :D

2010-01-29 @ 21:19:51
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: Linnea

Snygg design förresten! :)

2010-01-29 @ 21:20:24
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/
Postat av: evelina

Tack! :) jo men de är bara att säga till, spelar ingen roll om det så är fyra dagar i veckan ;) kan ju sova hos dig på måndag om du ska stanna, om du vill det för du har väl träning? Men jag kan ju oftast sova borta så bara att säga till så slipper du sova själv :)

2010-01-29 @ 22:52:02
URL: http://pevvsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0