Caroline hjärta Pål



Min kusin gifte sig med sin Pål igår. Var ett jättefint och trevligt bröllop. Var död imorse. Vill aldrig mer ut, men blir nog utgång till helgen haha ;) Flög hem idag kring 16.00-tiden, trodde aldrig jag skulle orka mig upp ur sängen. Nu är man på rätt spår igen iaf, tur vi inte tog det tidiga flyget hem 06.00 som planerat, då hade jag garanterat spytt ner hela flyget för jag mådde inte supert imorse även om jag klara mig från olyckor haha.

Orkar varken skriva mer eller lägga in nå fler bilder, kanske gör det till veckan jag får se. Ligger några på bilddagboken sen ska typ massa ut på facebook hade jag tänkt. Men får se när jag orkar med det! Har inget planerat imorrn men kanske springer på stan en sväng och kollar om jag har ork till det.

Tänker snart börja krypa till kojs iaf, har ont överallt. Speciellt i fötterna! Död åt gårdagens skor, tycker nästan att dom kunde varit bekvämare ;)


Jag och kusinvitamin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0