Ganska så jättehungrig

Regnet öser ner. Sitter inne och ugglar. Hade tänkt gå ut och promenera men känns inte så lockande nå mer. Magen skriker, har inte ätit något på hela dagen. Tror det var idag vi skulle på Manuella och äta, jag ska äta oxfilepasta, fy fan vad gott det ska bli. Om jag inte hinner hungra ihjäl innan.

La över bilder från telefonen från när vi var i Uppsala. Var inte så många men tänkte slänga upp dom för det är så tråkigt med bildlös blogg.


Brände mig lite kan vi säga. Inte snyggt.
 

Mina kusiner på bröllopsfesten


Hemma hos faster igen på natten. Lillebror lånade ut kavajen för att jag frös.


Har beställt massor av bilder och jag har satt några i en ram och så vart det


Nu ska jag sätta mig och glo på teven och invänta att vi beger oss bort och äter. Hoppas jag överlever för snart hungrar jag ihjäl känner jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0