Hårfärgning hos familjen Flinta



Sitter med hårfärg i håret. Det är hårfärg i hela köket också. Mamma öppnade flaskan för sent så det exploderade färg över hennes t-shirt. Sen sprättade hon färg på sina byxor och på golvet. Mammas hund var framme och slickade upp det. Nä inte riktigt, hann stoppa henne haha. Sen ramla allting ner från bordet så jag kröp under och skulle hämta det och råkade köra upp skallen i väggen och kleta färg på tapeten. Sen när vi fortsatte tyckte mamma att solen bländade henne och hon drog för gardinen och färgade ner hela den.

Okej, det sistnämnda med gardinen hände inte, men det hade kunnat för vi skämta om det. Har ont i magen för att jag hållt på att garva ihjäl mig. Nu ska jag sätta färg i mammas hår så får se om det blir några missöden då. Ska gå över sen till pappa och packa innan jag tvättar ur färgen.


Kommentarer
Postat av: Anna

Haha Evelina, ni har inte funderat på att färga håret i nåt annat rum än köket? Nåt lite tåligare ställe? ;)

2010-07-11 @ 22:08:47
URL: http://www.sparklingtindra.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0