SJ Prio



Det där fick jag hem i brevlådan idag, nu kan jag äntligen börja "tjäna" på mina jävla tågresor. Man får poäng om man registrerar biljettköpen osv, sen kan man få gratisbiljetter till slut när man har tillräckligt med poäng. Det var min mormor som sa åt mig att skaffa det för att jag åker tåg så ofta, synd att jag inte gjort det tidigare år, då hade jag haft typ 10 000 poäng där ;) Men får börja samla nu då!

Har sovit på soffan efter middagen tills klockan åtta. Bra död där. Men nu måste jag fan börja packa, har inte gjort det ännu. Så ska slänga ihop lite grejer här och sen över till pappa och fixa resten. Har inte insett att jag ska flyga imorrn iaf, är flygrädd haha. Det går säkert bra. Ska jobba till typ tio sen bär det av raka vägen mot flygplatsen, men vi flyger från Kiruna så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0