Sol hela dagen

Är helt slut nu, varit vaken sen halv sju imorse och utomhus sen halv åtta. Lite kallt när solen gick i moln men annars var det superbra väder :) Har varit och tittat på utställning här, typ en jättestor internationell. Brukar ju aldrig vara på utställningar så jag vet inte men den här är nog stor tror jag.


Min lilla hundooo på utställningen med mamma när jag var runt och fotade
 
Har ätit mjukglass idag, satt fint. Fast vart lite äcklad, orkar inte ens äta en minibägare haha. Borde finnas nått mindre! Sen var vi och köpte hårfärg, så ikväll är det hårfärgarkväll. Min färg är så jävla dassig nu, så nu blir det då ännu mörkare. Fast inte så mörkt som jag har haft, är mörkbrun färg men det bleknar väl under sommaren.

Nu ska jag ta bort nagellacket, sen måla på nytt och sen över till pappa och ta sig en powernap. Blir nog på soffan så att man kommer sig upp också och inte sover tills inatt. Måste ju packa som sagt... Har iaf skrivit ner typ en massa som jag ska ha med, så det är lite bra gjort åtminstone.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0