I Örebro



Laddade upp för en fet kväll på hotellrummet i Örebro. Fast eftersom vi käkat ute på restaurang är det mest bara Vitamin Well som har gått ner, för fyfan vad äckligt mätt jag är ännu. Vi har börjat åka uppåt från Skåneland idag. Imorgon drar vi förbi Murviksvägen så jag får pussa lite på Christoffer, meningen var att han skulle följa med upp men han ska jobba, så det var ju bra ändå. Dessutom har han tagit körkort, min bästa knodd!
 
Iaf så kikar vi förbi där, sen kanske han skulle med till Sundsvall en sväng (vi ska sova där), men han skulle isf förmodligen dra hem senare för han börjar kl sju på måndag så han orkar nog inte åka tjugo mil så tidigt på morgonen.

På måndag är vi hemma, längtar massor efter min mamma och mina hundar! Inte sett dom sen 12 juli, galet länge sen. Tänkte att jag skulle slänga upp bilder en del när jag är hemma, för jag orkar inte göra det nu. Lägger bara upp några stycken :)


Ångrar inte en sekund att jag blev mörkhårig igen!! :) Här är vi i Skälderviken och solar en dag.
 
 
Haha näe, brände mig inte aaalls efter en dag i Skälderviken :(
 

Dagen efter, på Hallands Väderö. Är helt stekt i ansiktet, magen och benen så fick skydda de på bästa möjliga sätt haha!


Mini-Nelly har jag också träffat!
 

Kessmeeess med sin mamma :)
 

Dom käkar lyxmat haha :)
 
Nu ska jag typ hoppa i säng tror jag, vi ska upp tidigt imorrn säger pappa. Natti!


Kommentarer
Postat av: Linnea

HÄRLIGT med soooool, läckra solbrända ben har du ju också fått! ;) och jäklar vad lik hunden var Nelly :o



Hälsa grattis åt Christoffer för körkortet! :)



Vi syns nån dag tycker ja! :D



2010-08-01 @ 12:17:39
URL: http://annaalinneaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0