Mer pengar är förväntat


Var det bara jag som inte fattade att man skulle få hela studiebidraget i juni också? Man brukar ju bara få halva och jag var nyss in och kollade hur mkt pengar jag har på kontot så fick en smärre chock när jag såg att det var aningen mer än jag förväntat mig haha.

Detta ska jag fira med lite internetshopping nu (hehe) och sen springer jag väl en runda på stan imorrn kanske, för jag orkade inte idag. I övrigt är det 27,6 grader inne i köket och jag håller på att dö, har öppnat fönster men blir fan ingen skillnad. Det är 27 grader i kvällssolen och när mamma slutar inatt ska vi åka upp på Dundret och titta på midnattssolen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0