Bastu i sovrummet

Kul när man har pengar och springer på stan så hittar man inte ett skit. Hittade ju ingenting på internet heller som jag vela ha. Nå vart tre par kalsonger till Christoffer på dressmann iaf. Nu är det väl bara för mig att spara pengarna jag har tills det bär av söderut, vilket är om sex dagar.

Var och tittade på en C903 på stan idag, blir nog ingen sån. Den var så jävla fet, påminde om en mini-tegelsten. Haha. Men vill haaa en ny telefon. Tror jag ska kolla på en när vi är i söder.

Nänu ska jag slänga mig framför soffan och titta på teve. Ikväll har jag tänkt möblera om i mitt rum hos pappa, om jag orkar. Vaknade imorse och badade i princip i svett, 44 grader i solen som stekte rakt på mig, ingen bra idé att ha sängen precis bredvid fönstret, lär väl lära mig det nångång efter alla dessa gånger ;) Värre än att vakna i en bastu. Och jag känner mig inte det minsta taggad för att ligga och gegga mot Christoffer i solens hetta på morgnarna när han kommer hit. Nä fy fan låter inte alltför lockande, blir att kasta om ordningen på rummet!


Skulle inte vara helt fel på morgonen haha...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0