It's alright because I like the way it hurts


Nytt linne från New Yoker i Uppsala, 79:- tror jag
 
Det är en såndär kväll som jag skulle kunna sitta och fundera i flera timmar. Bara låta tankarna snurra. Vet egentligen inte riktigt vad det är jag sitter och grubblar över. Vissa saker låter helt enkelt för bra med tanke på allt som har hänt, och det gör mig osäker. Antar att det är det som gnager i skallen en kväll som denna.

Javisst, jag är ung och dum precis som många andra men man måste få skaffa sig erfarenheter och lära sig om livet. Det är nog så. Vet inte ens varför jag sitter uppe och funderar längre.

Kärlek är nog bara ett ord som jag inte har lärt mig att uttala i alla olika situationer. Godnatt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0