Fullt ös medvetslös

Jobbat 7-16 idag, mår mycket bättre men är inte helt frisk. Fast på god väg iaf. Hoppas jag inte blir allergisk igen när jag jobbar, är så jävla jobbigt. Var väldigt lugnt idag iaf, imorrn ska vi nog och handla med Marina innan hon går på semester, för vi ska baka kommande veckan tänkte jag.
 

 
Hann bara iväg och handla med mamma efter jobbet, hem och slänga i sig mat bokstavligt talat, sen iväg till klubben för Maria skulle tävla med Nova. Min hund är verkligen ett psyk, haha! Men hon tycker det är kul i alla fall :) Har kommit hem för en timme sen och ätit jordgubbar och grädde. Mums! Fast det vart lite väl sött, mår typ illa haha.

Ska slå på teven och glo lite innan jag går och lägger mig. Har köpt hårfärg idag också, blir att färga till helgen eller nästa helg, får se vad jag känner för. Har lust att gå och lägga mig nu faktiskt, ska överväga saken. Hade varit grymt skönt iaf för jag är helt galet trött.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0