Jag dog inte

Jag överlevde. Jag vet inte hur men jag överlevde. Det gick faktiskt bra. Tills hon började fråga frågor på spanska och vi satt typ som frågetecken haha. Men jag är faktiskt nöjd, hade inte kunnat förbereda mig bättre. Kommer kunna rabbla den där spanskadialogen i sömnen hur länge som helst framöver haha.

Lämnade in spanskaboken efteråt. Vilken jävla befrielse. Ska komma på torsdag och då får vi typ veta betygen. Jag ska bränna mitt spanskahäfte typ haha. Är dölycklig att jag slipper det där nu. Äntligen, två år senare..

Life is too short to be fucked up all the time. Remember.

Nu ska jag typ rasta hundarna, sen ska jag nog sova ett tag. Och äta innan jag tar bussen tio över tolv till skolan och har samhälls, sen ska jag och mamma på Dollar store när jag har slutat. Och idag kommer mormor och morfar från Norge, hoppas dom har köpt norsk choklad!!

Nu har jag bara kvar nå arbete på samhällsen, skriva om ett u-land och nå muntligt grejs på historian kvar att göra tills på fredag. Sen har jag fan sommarlov!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0