Midsommar i stugan

Brummade som sagt iväg till stugan i torsdags efter jobbet, kom hem för ett par timmar sedan. Vi har haft grymt bra väder, alla har blivit typ negrar utom jag, fast jag varit ute i solen lika mycket. Kul. Annars var det bara bra.
Var utan ström igår för blixten slog ner nånstans. Vi skulle äta tacos så pappa fick slå på grillen för att grilla köttfärsen haha. Fast just när han fått igång grillen så kom strömmen tillbaka, så han var in och stekte det och precis när han var färdig försvann den igen. Haha så då var den borta nån timme men kom tillbaka på kvällen nån gång. Min hund kom också på att hon kunde dra upp snapsflaskan ur hinken med kallvatten. Haha fyllo! :)







Det var några av alla hundratals bilder jag tog. Är galet sugen på choklad. Ska iväg med mamma och hundarna sen, då måste jag nog nästan köpa choklad faktiskt.
Den lilla grodan som ligger upp och ner i hinken på en bild den var och hoppade runt när vi hinkade upp vatten från brunnen och så hoppade den rätt ner i brunnen hahahha! Så jag fotade för att se om den syntes och det gjorde den så vi räddade den haha.

Imorgon börjar sista jobbveckan. Jag har mejlat om min lön nu får jag vill ha den direkt på kontot eftersom jag åker iväg sen så får se om jag får nå svar imorrn typ hur man ska bete sig, annars får jag ringa och höra. På fredag drar vi iväg till Kiruna för att flyga till Stockholm, sen blir det buss till Uppsala för på lördag gifter min kusin sig. Känner mig döstressad redan över allt som ska fixas och som ska hända kommande veckorna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0