Mitt liv är räddat

Eller ja, iaf sommaren. Jag har fått sommarjobb! Vilken jävla lättnad. Nu kan jag iaf leva i sommar. Sjukt jävla skönt. Sen att mitt jobb kommer vara samma sak (typ) som min hobby är ju helbra. Jag är så hemma som jag kan bli på det där stället :)

Enda nackdelen är att jag inte kommer träffa Christoffer på ett tag, och jag blir bara hos han en vecka nu när jag åker :( Känns sjukt trist, när man ändå har sommarlov och typ inte kan träffas ändå. Hoppas att han kan komma hit istället, ska höra med han men han var inte hemma när jag ringde typ, eller så sover han väl för jag fick inget svar. Fast hoppas ju hellre att han får jobb :) Och jag får ju pengar nu och det måste jag ju ha. Men jag kommer sakna min älskling om vi inte träffas sen förrän i juli.

Nu ska jag äta mat! Ikväll avslutning på valpkursen från i höstas.


Kommentarer
Postat av: Mimmí

grattis till jobb, som vadå?

synd att du inte kan träffa killen :/ hmm.. jobbigt det där med långdistansförhållanden! Hoppas du för en skön sommar iaf! :D

2010-06-07 @ 00:28:59
URL: http://mimsandhershit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0